Boys are toys!!!

Hejhej kära blogg..

nu vet jag att min resa till kroatien kmr vara avbokad :) kul!.. Ja, jag har ju tappat bort min dyra dyra ipod och sen ljugit om att jag inte gjort det igenom att låna andras liknande och påstå att det var min, moget :). HAHAHA.
anyways.

Alltså jag får sån riktig SPEL på mohammed :S, tror han att han kan leka med mig lr?,. 
Först han tjatar tjatar älskar älskar dig du e mitt liv blablabla, sen säger han, att allt var flipp, men sen sa han , nej det var det inte alls :), Sen nu så sa han igen jo allt var verkligen flipp,,  Och jag blev såklart trött på honom och nu kmr han igen och har skrivit 104564656  sms om att han älskar mig och att bara skojade om att han skojade.

Ska verkligen undvika killar ett tag, dom är så fucking jobbiga. fyfan. iaf i min ålder.


Dagens låt ;  Danjah - my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0