Detta SKA bli sveriges najsigaste dansblogg.

Tjena ..


Jag har haft denna bloggen ett tag, men insett hur jävla patetiska mina inlägg var, och fake.. det var inte alls jag som skrev utan mitt ego som ville att denna blogg skulle bli stor.

Nu är jag fantamig tillbaka, och jag ska visa the real me!, jag ska skriva om dans, allt som har med dans & göra,

1. Ska ha dagens danslåt ,
2. Olika dans teman, tex en vecka Reggaeton.
3. Ska lägga in videor på när jag eller andra dansar.
4.Ska ge tips på allt som handlar om dans.

Men jag ska ju självklart skriva lite om mig själv och min vardag, Men nu gäller det också att fixa en bra design ..

Så ha koll på bloggen :)  I know u wont regret it .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0