Jag i hijab

Igår, så väntade jag på bussen, så ser jag en kvinna, med sjal, eller inte riktigt sjal utan mer en en scarf som täcker allt hår med en stor bulle där bak, Men ändå ett religiöst budskap ..  Hon hade dom största ljusljus blåa ögonen, det finaste sminket och hon var kopia av Adriana lima.. Hon pratade arabiska, och hennes man också som också hade blå ögon, Dom hade 4 eller 5 döttrar med exakt samma ögon som mamman. Så himla ovanligt  speciellt när dom var araber.  Men till poängen, jag har alltid tyckt att det är vackert med sjalar och sånt, för jag bruka se tjejer som har sjal eller igentligen som de heter hijab klä sig så himla snyggt matchande med sjalarna, + att det ramar in ansiktet så fint!. Så jag testade på mig själv en sjal, och sminkade mig lite åt de hållet och detta är resultatet ; 



d

sada

saAEAS



Tycker man ser rätt så exotisk ut.. Kanske borde konvertera till islam? , hahahahha. nja. 
 nu kom Johanna & vi ska spela sims 2:)  xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0